Pasning i ferier - Børnehaven, SFO og klub

På skolefridage og ferier gælder følgende:

Lukket uden mulighed for pasning:

• Alle helligdage
  • Grundlovsdag – 5. juni
  • Juleaftensdag - 24. december

Det er vigtigt at både børn og voksne holder ferie/fri fra deres dagligdag i børnehave, SFO og skoleklub. Landsbyordningen i Voerladegård har besluttet placeringen af den ferietilpassede pasning på tidspunkter, hvor mange børn holder fri og personalets ferie kan koordineres og samles.

Ferietilpasset pasning – behovspasning:

Der skal ikke meldes fra til disse dage/uger, da udgangspunktet er at feriepasningen er for de familier, der har et behov. Tilmeldingen foregår på mail til jeanette.handberg@skanderborg.dk eller ved besked til Jeanette Handberg på AULA.

I uge 29 og 30 kan den ferietilpassede pasning - behovspasning foregå i samarbejde med en eller flere naboinstitutioner, afhængig af hvor mange børn der er tilmeldt pasning d. 1. april.

Forældrene skal selv transporterer børnene til den ferieåbne institution. Information vedrørende feriepasningen gives til forældrene umiddelbart efter tilmeldingen.

Der er ferietilpasset pasning – behovspasning på følgende tidspunkter:

• De tre dage op til påske (i Voerladegård)
  • Dagen efter Kr. himmelfart (i Voerladegård)
  • Uge 29 og 30 (i samarbejde med naboinstitutioner)
  • Dagene mellem jul og nytår (i Voerladegård)

Øvrige skoleferieperioder:

I alle øvrige skoleferieperioder er der åbent i børnehave, SFO og skoleklub. Der udsendes ferieanmodninger via AULA, hvor vi beder om tilmelding/framelding, så vi har mulighed for at tilpasse personaleressourcer til det antal børn der kommer:

• Uge 26, 27 28 samt uge 31
  • Uge 42 (efterårsferie)