Om SFOen

På denne side vil I kunne finde svar på en række praktiske spørgsmål omkring Voerladegård SFO. Er der oplysninger, I savner, er I selvfølgelig altid velkomne til at spørge personalet.

Vores SFO er en afdeling i Landsbyordningen i Voerladegård, det betyder at vi er en del af et fælles hus med skole, børnehave, SFO og fritidsklub og har fælles ledelse af de fire afdelinger.

Voerladegård SFO er for børn i 0.—2. kl., der går på Voerladegård Skole

Kontakt:

Vi kan dagligt kontaktes i åbningstiden på tlf. 87 94 27 40, men vil gerne opfordre til at I så vidt muligt giver os beskeder omkring sygdom, gå-hjem-aftaler o. lign. i Aula.

Daglig leder Jeanette Handberg kan desuden kontkates via mail jeanette.handberg@skanderborg.dk eller gennem Aula

Åbningstider:

Mandag – torsdag 6.30–17.00

Fredag  -  6.30–16.15

På skolefridage og ferier gælder følgende:

Eventyrhulen, SFO og Klub holder lukket på helligdage samt:
Grundlovsdag – 5. juni og  Juleaftensdag - 24. december. Disse dage tilbydes der ingen pasning!

I andre perioder i forbindelse skoleferier vil der være ferietilpasset pasning. Det betyder, at de børn, der har behov for pasning, vil blive passet  - evt. i samarbejde med andre institutioner.

Det drejer sig om følgende dage:
De tre dage op til påsken, fredagen efter Kristi Himmelfartsdag, uge 29 + 30  i sommerferien, samt dagene mellem jul og nytår.

Der er på disse dage ikke noget tilbud til klubbørn med mindre vi har yngre børn der skal passes. Tilmelding i forbindelse med ferietilpasset pasning foregår via mail eller besked til  jeanette.handberg@skanderborg.dk eller i Aula

For skolefrie perioder med fuldt åbent her (de øvrige sommerferieuger + uge 7 og uge 42) er der åbent hele dagen fra 6.30 til 17 (fredag til kl. 16.00). For klubbørn 4.—6. kl. uden morgenmodul er der åbent fra 7.30. Tilmelding til pasning på disse dage foregår i Aula.

Indmeldelse:

Voerladegård SFO er for børn i 0.—2. kl., der går på Voerladegård Skole.

Barnet kan indmeldes i SFO fra og med den dato det starter i skole. De børn der er indmeldt i Eventyrhulen frem til skolestart overflyttes automatisk til SFO—med mindre de aktivt meldes ud.

Både ind og udmeldelse foretages via digital pladsanvisning på borger.dk